054-5201011

אדניות עץ לגינה / דמוי בטון

אין כמו גינה מטופחת ונאה בשביל לצאת ליהנות ולנקות את הראש, בסיומו של יום עמוס. הצמחים הרעננים והאוויר הזך מעניקים לנו דקות של שלווה ונינוחות.

בכל גינה יש מגוון סוגים של צמחים וכן אפשרויות שונות לעיצוב הגינה. אחת האפשרויות הפופולאריות ואהובות ביותר היא אדניות עץ לגינה. באמצעותן ניתן לשתול צמחים בנקודות שונות בצורה נוחה ונשלטת.

על יתרונות של אדניות עץ לגינה

כאשר בוחרים לשתול צמחים באדנית משיגים בכך שליטה כלשהי על התפתחות הצמח. כיוון שצמח ששתול באדמה עשוי להתפתח ולגדול בצורה מפתיעה. פעמים זה מבורך.

אך יש מקרים בהם אנחנו מעוניינים להגביל את שטח הפריחה של הצמח, לא תמיד יש לנו יכולת לשלוט על כך. באדנית הצמח מוגבל, והוא לא יכול להכות שורשים על פני שטח שלא קיים עבורו.

אדניות בנויות וגם אדניות פלטסיק למרפסת מוסיפות לכל גינה הרבה יופי ועניין. באמצעות האדנית ניתן לעצב את הגינה ולחלק אותה בצורה מוצלחת ויפה. היא מאפשרת למקם את הצמחים בנקודות שונות תוך עיצוב מוקפד.


ואם אנו רוצים לשתול צמחים בחצר מרוצפת ? ואם מדובר בגינת גג או פטיו ? הנה לנו אחד היתרונות הבולטים של האדנית.  אדניות עץ לגינה מאפשרת לנו לבצע שתילה של צמחים גם במקומות בהם אין אדמה. באדנית נמלא את תערובת השתילה ונוכל לגדל את הצמח במקום הרצוי לנו

על סוגים שונים של אדניות עץ לגינה

ניתן להשיג סוגים שונים של אדניות. לכל צורך ומטרה יש למצוא את האדנית המתאימה לצורך ולמטרה. ניתן לרכוש אדניות פלסטיק בגדלים ובצורות שונות. היתרון של האדניות הללו הוא שהן גמישות וניתן להעביר אותן ממקום למקום.

יש להשיג גם אדניות אבן – שהן אמנם יפות הרבה יותר אך גם כבדות ופחות ניידות. אפשרות נוספת היא אדניות בנויות. ניתן לבנות אדנית במקום הנבחר ולהשיג מקום מקובע וקבוע לשתילה של צמחים ופרחי נוי.

לא יודעים באילו אדניות עץ לגינה לבחור ? מוזמנים לפנות אלינו. אנו הכתובת שלכם לכל מה שקשור לעיצוב סביבה ירוקה ולאחזקה של הגינה. אצלנו מקבלים לקוחות רבים שירות מעולה. התרשמו מהגינות הפורחות שלנו שמפארות דירות, משרדים ומוסדות.

כיצד אדניות עץ לגינה ישדרגו לכם את הגינה ?

באמצעות שתילים יפים, אולי עץ או שניים, כמה שיחים נאים ויתר גידולים ניתן ליצור גינה נפלאה. גינה משפרת מאוד את ההרמוניה בבית והיא יכולה לשפר מאוד גם את הנראות של הבניין המשותף.

יחד עם זאת, את הגינה המודרנית ניתן לשדרג אם נכניס לתוכה משהו נוסף. להלן נבין בדיוק כיצד אדניות עץ לגינה תוכלנה לשדרג גם את הגינה שלכם, ממש כפי שהן שדרגו גינות רבות אחרות. 

אדניות עץ לגינה – והגינה יותר מסודרת

יש כאלה שבוחרים אדנית עץ לגינה מכיוון שהיא פשוט נראית יפה והיא משמשת מבחינתם תוספת אסתטית רבת ערך. אי אפשר לשלול את הגישה הזאת, אבל גם לא ניתן לומר שזוהי הסיבה היחידה שבגללה כדאי למהר ולרכוש אדניות עץ לגינה. סיבה טובה לא פחות מכך היא הרצון ליצור גינה מאוד מאוד מסודרת. 

אם טיפחתם בעבר גינה ובה ערוגות שונות של שתילים, שיחים יפים, צמחים מטפסים או כר מוריק של דשא, ידוע לכם היטב שהדבר דורש מאמץ ניכר. בנוסף, בניגוד לגינה מבויתת, גידולים בטבע נוטים לצמוח פרא – הם מגדלים שורשים סבוכים, אינם גדלים בשורות ישרות, ליד צמחים ממין אחד נוטים לצוץ עשבים שוטים וכן הלאה. כאשר מכניסים את אדנית העץ לגינה מקבלים כהרף עין גינה מסודרת.

השתילים והצמחים שבתוך האדנית לא יכולים לגדול פרא או לצאת מהשורה הישרה. באמצעות אדנית קל ופשוט לסדר מסגרת מתוחמת לשביל וקל לארגן את האסתטיקה בדיוק באופן שבה אתם תופסים אותה. 

גינה ללא עבודה קשה

באילו עוד היבטים אדניות עץ לגינה תשדרגנה את הגינה שלכם ? למשל, בשל העובדה הפשוטה שאדניות מסוג בניגוד לאדניות פלסטיק למרפסת זה ניתן למקום גם בגינה קטנה, בעלת שטח מצומצם. בנוסף, הן מתאימות גם לחצר מרוצפת. זאת ועוד, האדניות היפות והאסתטיות מאפשרות לגדל מה שרוצים ביתר קלות, בלי שצריך לעדר את הקרקע.

באדנית קל מאוד לעשות שימוש במצע גידול וקל למנוע מהשורשים להעמיק. בחברת טופ גן מחכה לכם מבחר עצום של אדניות, מכל הסוגים והגדלים. כמו כן, תמצאו מגוון של צמחי נוי מרהיבים להנאתכם. 

פייסבוק
פלאפון
פרטנר
ישראכרט
יורוקום
סיסקו
yes
verint
Synopsys
דנשר
רנדום לוגיק
קוניברגיס
CA
גוגל
חברת ברודקום
Cadence
נובל אנרגי
Radware
GasIL
אוטבריין
חברת דנקנר
חברת מרק MSD
חברת פיליפס
בנק אוצר החייל
בנק UBS
כלל פיננסים
מגדל משה אביב
קבוץ המעפיל מעל 250 דונם מגונן
חברת בינת
חברת דלק מוטרס
Autodesk
EMC2
Gilead
Atlas Hotels
CICO2
Paloatlo
FIVERR